Asma


Ibu Kartini ialah seorang ibu rumah tangga berumur 45 tahun yang menjalani kehidupan biasa dalam sebuah keluarga yang besar. Segalanya nampak biasa kecuali satu penyakit yang telah menghantuinya sejak 24 tahun yang lalu. Beliau didapati menghidapi penyakit semenjak awal menjadi wanita dewasa. Sebagai seorang ibu yang muda, beliau perlu bergelut dengan ketidaknyamanan yang dibawa oleh penyakit ini dan tetap mengurus keluarga. Beliau tidak dapat menyiapkan kerja rumahnya tepat pada waktunya, beliau tidak dapat meluangkan lebih banyak waktu untuk bermain dengan anak-anaknya dan beliau tidak dapat melakukan banyak hal tanpa penangguhan. Kerja yang mudah seperti mencuci piring atau memasak akan memakan waktu satu hari!

Beliau akan diserang sesak nafas yang kronik, batuk parah dan kelesuan yang tidak dapat dibayangkan. Apabila beliau batuk dengan parah, beliau akan meneguk segelas air panas mendidih dengan cepat. Walaupun beliau berasa lebih lega tetapi ini tidak menghindari beliau dari batuk. Biasanya, beliau tidak dapat menarik nafas untuk memanggil suami atau anak-anaknya supaya membawa alat sedut atau segelas air panas mendidih untuk dirinya. Setiap kali keadaan ini tejadi, disebabkan perasaan tidak mampu, beliau akan melempar sesuatu (tanpa mengambil kira apa barangtersebut) ke arah sesiapa pun! Apabila beliau tidak mengalami serangan yang teruk, beliau tetap akan dilanda kemurungan dan kehampaan disebabkan ketidakmampuannya untuk melakukan perkara-perkara yang seharusnya dilakukan oleh seorang ibu dan suri rumah.

Kehidupan beliau mula berubah apabila bp. Mohd. Rashad memperkenalkan Cellfood kepadanya. Sejak itu, beliau tidak lagi menoleh ke belakang. Beliau mula mengambil Cellfood dua kali sehari, 3 tetes setiap kali. Beberapa hari kemudian, beliau dapat merasai perbedaan dalam dirinya. Malah anak-anak beliau dapat melihat perubahan terhadap dirinya dan mereka tidak perlu lagi bergegas untuk mendapatkan segelas air panas mendidih untuk beliau. Sekarang, beliau berasa lebih ceria, lebih kuat dan lebih bertenaga berbanding dengan masa dahulu! Sehingga hari ini, beliau masih mengambil Cellfood dua kali sehari, 3 tetes setiap kali untuk memelihara kesehatannya. Apa yang paling penting ialah sekarang beliau dapat melakukan banyak kegiatan tanpa ditunda lagi!

PRODUCT


Cellfood - Liquid for Life
Cellfood merupakan suplemen yang menghasilkan nascent oksigen, hidrogen & mineral untuk meningkatkan energi, daya tahan dan kesehatan alami tubuh.

Cara Kerja Cellfood
Cara Penggunaan CellFood 1
Cara Penggunaan CellFood 2
Kandungan Formula
Penghargaan & Sertifikat yang diperoleh Cellfood
Jurnal Penelitian tentang Cellfood
Hasil Uji MRA Jepang
CellFood FAQ - Tanya Jawab

Jelly Gamat - Regenerasi Sel
adalah perpaduan inovasi farmasi dan penelitian medis modern. Anda bisa mengungkap rahasia cara penyembuhan kuno memanfaatkan sepenuhnya manfaat dari kekuatan penyembuh alam.


Certified Organic Spirulina
Adalah makanan yang tinggi protein, dengan lebih dari 60% protein nabati yang mudah dicerna dengan sempurna.


Organic Plus
ATM Organic Plus, satu campuran organik nutrien yang baik, membersihkan dan memberi tenaga kepada badan kita dihasilkan khas bagi membantu merangsang usus untuk membebaskan dan membuang toksin terkumpul dalam badan yang boleh menghambat kesehatan kita


Guarana
Merupakan buah yang sangat berkhasiat dan sangat terkenal di Brazil, digunakan para pemain TIM Internasional Sepakbola Brazil untuk memperkuat stamina para pemain dan kita tahu bahwa para wanita di Brazil dan amerika latin umumnya mempunyai tubuh yang sangat elok dan menawan, antara lain khasiat dari Guarana..